stallet

nyss kommit hem från stallet med jonna ..
vi red ut ganska lång med hästarna, vi red gräslängan och fortsatte till gräslängan 2 .
dom var ganska trötta med det förtår man när dom har först hoppat 2 dar i rad fast inte så kämpigt , sen stå och sen lite dressyr på vägen ^^
så dom förtjänade lite vila och bara skritta i gräset, dock var det lite knöligt men det gick bra !
juste, i förr går så tappade jag bort min mobil i stallet, trodde ärligt att någon hade tagit det eftersom jag minns bara att jag hade lagt det i min hamrejacka när vi gick till transporten .
och idag när jag mockade joseph's box så hittade jag min mobil i hö't !
det var död men den hade legat där 2 dar ... sen så har han stått och trampat på det och han har broddar så skalet är lite buckligt ..
det funkar inte just nu men hoppas iaf , först trodde vi att han hade tuggat på den men det var inte sånna märken ;)
aja, hoppas mamma och pappa inte behöver köpa en ny mobil till mig, jag har redan fått saker som kostade ett par 1000 så känns lite elakt ..
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0