Svar :

Noomie ([email protected]) om Vilken färg ?:
Jag ville ha ett limegrönt så jag kollade på Scapas. Dock tyckte jag att färgen lutade mer åt det reflexgul/gröna hållet och inte limegrönt. Så om det verkligen är limegrönt du vill ha så ska du nog kolla på ett annat. Men jag tror oranget skulle vara najs! (:
Okej !
Ja , jag var och kollade idag .
Men dom hade bara ett enda scapa kvar och det var det oranga .
Dom ringde även och kollade om det fanns limegrönt i Nyköping ,fast det hade inte dom heller .
Och jag ville inte ett limegrönt via nätet eftersom jag inte visste hur det såg ut i verkligheten .

Men jag köpte det oranga idag :D
Det var sjukt snyggt på han !

Bilder kommer ! :)

Tack att du svarade !

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0