Direkt från Globen hotell .

Sitter i sängen på hotellet just nu , as nice place .
Dagen i globen har vart väldigt najs . Mycket fina hästar och sånt .
Har också självklart varit i annexet , fanns så mycket man vill ha där .
Men jag har fortfarande två dagar kvar att gå runt och kolla där .
Idag köpte jag bara två par speciella krokar man hänher höpåsar på , och sen ett par vinter-ridvantar , såna där med 3 ''fingrar'' :)
As varma och sköna och kostade endast 100 :- , så slog till .
Har hittat en sak jag är helt galet kär i , men den/det kostar 1199 :- ..
Får se om de följer med mig hem ändå , säger senarevad det är för något om ingen kan gissa orätt och få en länkning ^^
Har även filmat massa , lägger upp efter helgen .
Och sen slog Robert Whitaker nytt världsrekord i höjdhoppning barbacka .
Var sjukt läskigt men även sjukt spännande att kolla !
ha de bra !
p.s , saknar min matilda o mina ponnysar mest !
/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0