hur jag hade tänkt mig

tänkte göra ett inlägg hur jag tänkte göra framöver med foderhästar och de .
jag och Jonna ska dela på Janni ett par månader tror jag det var, typ en halv år kanske .
efter det ska jag kanske få en egen foderponny, jag tänkte mig en häst 8-10 år , hoppade upp till L:B kanske lite L:A , sen dressyren spelar de ingen roll men kanske L:B .
c eller d ponny såklart ;)
fast jag är inte säker om jag kanske vill ha en yngre ponny och typ utveckla själv ..
men det är ju ett bra tag kvar så . :)
någon som tycker det låter som en bra idé ?
/matilda

Kommentarer
Postat av: vilma

de är inte så OFTA man hittar en ponny som r 8-10 år hoppar ganska högt och inte har haft nån skada på foder , tyvär.

ofta , men de kan ju finnas nån där ute om man har tur och är ute o letar i rätt ögonblick om man säger :)

Men om du hittar den ponnyn som du vill ha , alltså runt 8-10 år hoppat L:B så tycker jag att de låter som en jätte bra ponny för dig! då kan du ju bli mer rutinerad på tävlingar osv. :) <3

2011-11-15 @ 21:17:41
URL: http://vilmaborglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0