hur var den nu igen ?

kollade in på en skvaller blogg som heter sanningenbakomryttarna.blogspot.com dock har den lagt ner .
kollade igenom alla inlägg och hittade det här .
hon som skrev tyckte jag blev lite töntig när hon skrev det här men vafan .. ? ska du på dressyrtävling ??? VITA BENLINDOR ?? snälla lilla du, du rider HEMMA.

man behöver inte alls tävla dressyr för att ha på ett par vita lindor, man kan ha svart vitt på träningar också, exakt som på tävlingar .
jag har haft vita benlindor på träningar, so what ??
så det är alltså en gräns på att man bara får ha just färgen vitt på tävlingar och inte träningar ??
så nu när du stör dig på en person som du lägger upp på din ''skvaller'' blogg 24/7 ska få allt kastat över sig men inte te.x Ingrid i dressyrmupparna som brukar ha vita lindor .
nej tål verkligen inte sånna här människor som ska kalla sig snälla , fattar inte vitsen med skvaller bloggar som skriver sånt här skit ..
ursäkta mig för att jag tar ut en värdelöst inlägg på bloggen men vill bara visa hur jag tänkte när jag läste det här .
/matilda

Kommentarer
Postat av: Evelina

MAn får ju nt ens tävla med lindor, så? xD

2011-11-15 @ 20:05:27
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0