Åsiktsinlägg

Ville bara ta upp en sak som jag tycker är enormt störande .
När ryttare har för korta hoppläder när dom hoppar och rider över huvudtaget.
Jag fattar inte meningen med det ?
Åh , ibland är det som man tycker/känner sig för lång för ponnyn/hästen . Om man är det så är det väl bara att inse det , det ser ju inte bättre ut när man har för korta läder .
Dessutom ramlar man ju framåt när man landar då , det blir i slutändan bara drygt för hästen .
Det ser liksom inte heller fint ut ..

Jag ser ganska många som har för korta läder , liksom att knät är ''över'' sadeln ?
Ush , det ser inte vackert ut .. och inte heller något samspel alls  .
Nej , ingenting jag tycker om ..
Vad tycker ni ?

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0