att hoppträna och tävla Joseph

är inte de lättaste dom dom flesta tror, även om han är 25 år så beter han sig som en unghingst .
det är just när man hopptränar honom i ridhuset och paddocken som han har varit halv galen, till och med sprungit ut från paddocken med mig och jag satt framför sadeln .
så att säga att han är lugn för han är 25 är HELT fel ;)
klippet visa hur han är minst lugn .
(ni får spola förbi jonna och janni)
sen så när vi var och tävlade min och Josephs första tävling i badelunda var han ko lugn !
kändes helt fel när man är van att han är helt galen ..



sen när jonna tävlade honom på gesala då jag tävlade mimmi var han också galen, så vi får väll se hur han kommer vara på hamre om vi nu åker .



/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0