Dagen i stallet

Janni : Longerade lite kort i paddocken , busade även lite på slutet .
Sen gick jag halva gräslängan som avskrittning .
Haha , sötnosen ville inte sakta av från galoppen , hon sprang och sprang och sprang .
Hihi , söt hon är alltså . Sen när hon stannat och vilat lite och vi skulle börja skritta började hon trava på en gång ^^
Finns ingen sötare:')
Indy : Red lite kort bara . Gick ganska bra , blev lite rädd för allt möjligt men inget mer .
Var kanske ute i 20 - 30 min bara eftersom det började blåsa som tusan .
Men är supernöjd , så himla söt ponny !
Update om Joseph : Liiite bättre i benet verkade som , gick ut med han för att kolla i traven . Haltade lite , men inte precis lika mycket som igår , så det var ju bra .
Lindade hans ben därefter och ställde in haan i boxen , när jag gjort lite saker tog jag ut lurven på gången och tog bort lite päls eftersom han fäller som en galning just nu . Fick ihop en hel hög med päls även om jag inte ens gjorde så jätte noga .
Får se hur han mår imorgon , bättre får vi ju hoppas på !
Sen fick jag även gå hem från stallet .. ååh , ont i benen :(
Min mobil har börjat lagga sönder och den var liksom fulladdad när jag åkte till stallet , inom tre timmar är den död ? ;/
Åh , herregud .. hatar den . Även min mamma blev jätteorolig och ringde Matilda o.s.v .. Jaja , överlevde gjorde jag ju iallfall ..




/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0