Dagens Ridpass

red först dressyr på Janni i paddocken, hade snodd för vi har bara en graman och det är alltid bra för henne och jobba lite extra .
eftersom jag hade snodd så hjälper det såklart inte så mycket och hade inte så spänt men bara att det hjälpte i början sen när hon jobbar i form så ''hänger'' den där ..
hon var super i traven vilket hon inte brukar vara men denna gång var hon U N D E R B A R !
helt obeskrivligt , och galoppen var to die for ..
tränade mest att ha henne i form i övergångarna, gick super !

bästa ponny förtjänar allt ... <3



Red Brohlin senare i paddocken och eftersom det var första gången jag red honom så lärde jag känna honom .
kollade vad han kunde och till slut blev vi lite sams iaf .
skänkelvikning gick väll ... ehmm hahah, ganska bra ...
sen så har han väldigt konstig galopp , svårt och förklara men han kan inte bära upp sig själv .
så tog mest skritt och trav, galopp från skritt gick super .
gjorde bara de, vi red inte alls länge men duktig var han .. <3


(säg till om jag ska ta bort bilden clara)

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0