Efter skolan..

..åker jag till stallet , tar med mig min vän Molly som jag ska sova hos i natt .
Skulle egentligen sova hos Matilda men jag och Molly måste göra ett skolarbete som ska in .
Så jag updaterar från Molly ikväll .
Idag ska vi gå på en promenad med dom förmodligen , kommer bli enormt mysigt ..
Fast det skulle dom behöva , det är ju ige bra och rida varenda dag .
Men imorgon kanske min moster och min mamma skulle tömköra dom , då åker jag nog hem till Matilda så vi kan fixa med bloggen . Annars åker jag med och kollar , vi får se .
Jaja , vi får höras senare när jag landat hemma hos Molly om några timmar . Jag slutar om 20 minuter så då drar jag , ha de super !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0