förra inlägget hänger ihop med detta

vet att förra inlägget blev knas , orkade inte förklara utan gör det imorgon på videon ist .
hästarna fick stå idag , snöade ganska mycket så det blev slask , men bara bra för då kommer våren snart !
just nu håller jag på och hittar lädergrimmor på internet, dom är inte så dyra tycker jag så tänkte köpa en till Janni ..
kan vara bra eftersom hon är jobbig i transporten .
sen så imorgon får vi väll putsa hennes tävlingsmartingal och sätta ihop ett tävlingsträns .
vi kommer ha så att vi har tävling martingal , träns , kläder , täcken och transportskydden i sadelkammaren för att hålla reda på allt .

vi hade innan vanliga träningstränsen på tävlingarna men det var lite tråkigt ..
så nu ska jag fixa ett nytt träns på tävlingar , såklart måste jag köpa ett nytt pannband då mina stenar har ramlat av .
men det är strass och kostar ca 200 , lite tattigt ;)


det på bilden kommer jag ha som tävlingträns fast byta bettet, ni kanske ser varför ?

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0