(går)dagens ridpass

red Indy igår i paddocken med Jonna och Clara fotade .
det gick ganska bra, iaf i traven men hon är inte så riden i dressyr ..
asså på det sättet men hon kan lite iaf .
Indy vill gärna stanna och om man lägger på spöt så kickar hon lite och så .

hon är ganska seg och har svårt att bära sig i galoppen men gör ju ingeting ..

jag travade som mest på henne och tog ibland galopp bakom Jonna för att få lite fart i henne ..
men det gick super, ni kommer få lite bilder och en ny header kommer upp ;)

idag .

vi red in till Tillberga i deras skogar , det gick super och Indy har slutat varit rädd om rumpan .
hon brukar inte vilja gå sist då hon är rädd men idag gick det bra.
vi red barbacka och jag trodde att jag skulle flyga i skogen eller på vägen hem !
men jobbade henne lite på vägen, hon gick väll fint och så .
imorgon har vi inte henne men vi får se vad vi ska göra med Janni !

sry för gamla bilder, men snart kommer alla upp från kameran .
/matilda

Kommentarer
Postat av: magda-matilda björklund

sv; nämen ojdå vilket sammanträffande haha :D

Okej jag lägger till dig på bloglovin nuuuu :)

Kram!

2012-02-27 @ 21:49:54
URL: http://naturalpony/
Postat av: magda-matilda björklund

sv; nämen ojdå vilket sammanträffande haha :D

Okej jag lägger till dig på bloglovin nuuuu :)

Kram!

2012-02-27 @ 21:49:56
URL: http://naturalpony/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0