Linn Strelin - världens grymmaste tjej

Linn har en blogg om sig och sina två hästar .
Tycker att hon har gjort ett super jobb med sina fina hästar , hon har fått dem så sjukt fina .
Linn har inspererat mig så sjukt mycket , det är helt otroligt .

Jag hade sjukt gärna vilja träffa henne i verkligheten , hon verkar vara så sjukt snäll och omtänksam !
En tjej som hon hade jag hemskt gärna vilja vart , att ha en sån himla drivkraft .

Att även kämpa även om det hände en sjukt hemsk olycka när hon red . Helt sjukt coolt att hon fortfarande kämpar!
Det är det som ger en den där kicken att fortsätta kämpa , även om det inte alltid går som det ska .
Linn är även så sjukt fin , har en cool stil och verkar vara en sån himla possitiv person !
Hon är guldvärd , och kommer alltid att vara .
Om ni inte läst hennes blogg ännu , så måste ni göra det ! Det är seriöst världens bästa hästblogg .
Finns inget dåligt med den !
Jag läser den själv flera gånger om dan , första bloggen jag klickar in på !

Fortsätt med det du gör , för du gör det bättre än någon annan !
Linn Strelin , du är bäst !
KOLLA HENNES BLOGG NU !
( säg till om jag ska ta bort bilderna Linn )


/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0