pownieligan.blogg.se

innan denna blogg hade jag, Jonna, Amelia och Vilma en blogg tillsammans vid namn Pownieligan .
helt ärligt saknar jag bloggen ganska mycket, inte namnet och designen men läsarna ..
vi hade några hundra läsare om dagen , men vi var 4a och ganska mycket update.
jag gick ur den pga personliga själ ... sen så la dom andra ner den för dom ville inte ha den nå mer .
vet fortfarande inte varför ..
men nu så rider Amelia inte längre, hon lånade ut sin ponny på foder .
Vilma har en egen blogg, lånat ut Mimmi på foder (min förra medryttarponny) och rider en annan ponny .

och nu har jag och Jonna denna blogg, usch .. om vi hade dom läsarna nu hade det varit gött !
nu är man lite mer seriös .. vi tänkte ta in ***** i bloggen men vi avstår tills senare .


/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0