skakis

Jonna skrev ju nyss om ridpasset idag och tänker då inte skriva från mig .
men gud var skakig jag var, asså att sitta på lilla Indy som är ca 120 cm i mkh i fullt ös var inte det roligaste.
redan när jag satt upp på henne skrittade hon på ganska fort, i skogen fick hon fnatt och vid stallet var det rena rama kalabaliken (stavning) .
shit vad hon sprang, hoppade runt och verkligen FLÖG med mig, ena sek trodde jag att jag skulle åka av .
stigbyglarna är rätt små för mina vinterstövlar så ena tappade jag i skogen .
det var också första gången jag red henne, haha men det var faktiskt ganska läskigt .
nästa gång kommer jag verkligen ha väst när jag rider henne !

Indy på bilden (dom som inte vet)

ni kan ju också se att hon inte har någon manke eller lång hals .
/matilda

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? kram! :D



tur att det gick bra!

2012-02-20 @ 20:15:18
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg

sv: följer dig nu! =) så säg till när du följer mig! kram! :)

2012-02-20 @ 20:32:17
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0