3 juni, my day !

längtar ...
de här vill jag ha mest !

  1. tretorn , blåa eller röda
  2. vit iphone med skal
  3. canon 1100d eller 550d
  4. piercing i läppen och naveln


står mest år iphone och piercing i läppen.

iphonen för mig xperia var redan sär och är helt sönder nu, mobilen jag har nu är cp och borta så sklle vilja ha en ny ;)
piercing i läppen för jag tycker det skulle vara snyggt, men skulle igentligen inte fått förens jag är 15 (2år kvar) .
anledningen är för min syster fick då .. men ska nog kunna få nu också ;)


tretorn håller jag på och spara ihop till och kameran får antagligen komma i jul ..


såååå snyggt ! , har velat haft de i 2 år nu, alltså när jag var 11 vill jag ha hål i läppen ..
tänkte till och med ta själv med en nål i sommras i skolan (a)

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0