Dagens ridpass

vi red i paddocken idag igen men inte så länge eftersom dom stog igår .
iaf, Janni var ganska rädd för lite bommar som låg under snön men det förstår jag ..
hon var lite dryg för hon trycker sig innåt så man blir slut i benen men hon var fin och rida men lite pigg .
vi jobbar fortfarande med högervarvet eftersom jag är vänerhänt är den jobbigare för mig , men janni hjälper mig :')
tränade på detta .

att göra skänkelvikning i hörnen, i båda varven och det gick super !

göra skänkelvikning på spåret i trav .

gör det ganska ofta för Janni är väldigt låst i bakbenen men jag och jonna försöker få bort det .
jag ska börja stretcha henne oftare så hon inte blir för stel o låst i bakbenen , då kommer det gå ännu bättre i dressyren och hoppningen !
haha mamma ringer mitt i framridningen, lite skämmigt ;)
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0