Dagens Ridpass

Red Joseph barbacka i paddocken .
Gick väl helt ok ! Men det finns ju bättre dagar , men han var ju inte fålig på något sätt . Aldrig !
Men han var lite bångstyrig ibland . Men klockrena skänkelvikningar som han gör måste man ju vara nöjd !
Han är i toppform i dressyren säger jag bara ! Allt klickar .
Är så sjukt kul att man märker skillnad för en gångs skull , på 4 år så är det ganska kul att man verkligen känner att han är förändrad !
Ibörjan kunde jag inte ens göra en skänkelvikning på han , elr arbeta han i form i skritt .
Men även jag har ju förändrats i min ridning uner dom här åren !

Jag är inget annat än stolt över han nu !
guldvärda lilla ponny , allt för dig ..<3



/ Jonna

Kommentarer
Postat av: bella

ställ frågor på våran blogg är nu gulliga! :D

2012-01-26 @ 21:56:54
URL: http://tteamhrs.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: ah okej! awh hon är fin mitt lilla hjärta! hihi.



åh tack! vad glad jag blir när du skriver så! :') tack så mycket, verkligen!

2012-01-29 @ 19:27:55
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0