Dagens Ridpass

Red i paddocken på lurviga Joseph idag .
Hav var på värsta pigg och bus humöret idag ! Haha , han är såhär gullig när han är påt humöret .
Ibörjan när vi värmde upp dem var han väldigt seg och jag trodde jag skulle få slita häcken av mig för att hålla igång han under ridpasset . Men det visade sig däremot att så var det inte allste ! Han måste ju ha gått och sparat all energi han kunde under den där tiden alltså !
Fyf*n vad pigg han blev när jag galopperat han .
Tränade lite skänkelvikningar som gick bra , sen lite galopparbete och igångsättningar och sånt där .
Efter ett tag kom en tjej in med sitt fullblod och red samtidigt som oss , då blev han lite bångstyrig .
När jag väl fått han koncentrerad efter det så ska ju det självklart komma en till .
Jaja , efter ett tag tränade jag lite galoppombyten och då var han helt galet busig !
Gjorde lufthopp och sånt där .
Jaja , var nöjd iallafall !
Imorgon ska vi ut och jogga med dom , det ska bli riktigt mysigt !


Saknar sommaren ..<3


/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin design, headern var jätte fin! :D

2012-01-29 @ 20:40:49
URL: http://aegir.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Tack så mycket! :D

2012-01-29 @ 21:04:15
URL: http://aegir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0