fotografering

blev och fota hästarna idag i skogen, var ganska halv mörkt så bilderna blev ganska ''fula'' av mörkret ..
annars kulle dom vara sjukt fina !
synd att det hinner bli mörkt så snabbt eftersom man vill ha liiiiittee finare bilder och lägga ut .
aja, vi hoppade några ggr i skogen också, höll på och åka av Joseph igen xd
haha, han drog ner huvudet efter hindret och hoppade med bakbenen , men han bockade aldrig ..
sen skulle jag hoppa en gång till så reste han sig så jag hoppde av .

1. vill inte att han skulle hoppa och springa iväg med mig .
2. vill inte skada honom ELLER mig.
3. hade ingen hjälm .

men det gick bra ändå <3


ögonblicksbild, han är typiskt och öppnar munnen, och bettet SER ut och dras till andra sidan (hitåt) men om man zoomar in så ser man att den inte gör de .

/matilda


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt lägger till dig nu också :)

2012-01-05 @ 19:37:29
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0