Handboll nästa?

har tänkt ett tag på och börja i handboll och tror nog jag ska börja .
har innan provat på ett tag i västeråsirsta HF det var ett tag sen men får fortfarande mejl från dom ??
haha .. men nu vill jag börja igen och Vilma går i TIK och både hon och henne tränare tyckte att jag skulle börja .

ett + är att jag är vänerhänt vilket blir lättare för dom andra och det är jävligt bra och ha ! ;)
ska kolla på deras träningar några gånger innan jag väljer, håller på och kollar tiderna så det inte krockar med hästen !



och kom på VÄRLDENS bästa idé så jag kunde byta skola också !
guud jag är så smart :D

Vilmas vanliga blogg och vilmas häst blogg


vilma säg till om jag ska ta bort bilden ^^

/matilda

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jaa de va synd ;/

2012-01-25 @ 23:10:17
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0