hoppträningen i fredag (bortglömdinlägg)

glömde som sagt och skriva om hträningen i fredags .
iaf, vi hoppade lite olika hinder, blir lite svårt och förklara med videosarna visar allt ..
dock blev som mörka när jag la upp dom på youtube, konstigt? yeah .

Janni gick som en klocka, var fin gjorde lite övningar i början .
skänkelvikning i skritt, trav och galopp , var sjukt kul och våra ponnysar är såklart B Ä S T !
det var riktigt kul och gö , gick bäst i galoppen tyckte jag , eller kändes som de ..

lite missuppfattningar när vi hoppade te.x denna video så kom vi fel på första och på andra ''stannar'' hon men hoppar så det ser riktigt fult ut !


i denna la jag en volt i sista sek för hon gick i korsgalopp, även om hon klarar av de så ville jag komma i rätt galopp !


sen var resten kanon ! bästa ponnyn ..



/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0