Mimmi 111 ♥

Mimmi har åkt till sin nya ''ägare'' , hon är utlånad på foder ..
jag känner olika känslor för det, vi har fast 1 år men massa skoj ! små tävlingar som gått klockrent.
massa galopp barbacka på grusvägarna, dressyrträningar och hoppträningar ..
ridit i terrängen, ridit på lång ritt . ALLT !

vi har haft det sjukt kul tillsammans även om det har blivit missuppfattningar dagar man själv inte är på humör,
men sånt händer...

mimmi har varit så nära mig , är så sjukt stolt över att jag valde henne istället för towa, dock vet man ju inte vad jag och towa hade gjort men kände ändå en press mellan mig och henne ...
hon skulle få föl, jag skulle satsa på dressyren och hoppningen , men det skulle ta sin tid med fölet

tänkte dela med mig en liten del av bilder och har på oss 2 ..♥

första gången jag red dig, en provridning .. bjuder !

(kom på att bara hade en bild på denna dator men kan fixa fler när min mac är tbx)


underbara tider ..♥




kommer fler bilder i andra inlägg !

dressyrträningar, gått upp och ner





(kan lägga upp alla bilder i annat inlägg)

hoppträningar






tävlingarna i gesala





(bilderna är från första tävlingen, resten är på min mac)

Terränggropen





har massa bilder, säkert 1000 på mig och mimmi, dessa videoklipp i terränggropen, 2 videos från tävlingen .
dock red jag hemskt ! iaf, ponnyn är värd guld ..♥



Love You Once, Love You Still, Always Have, Always Will..♥



/matilda

Kommentarer
Postat av: vilma borglund

jag sa hejdå från dig när jag sa adjö till henne <3



<3<3

2012-01-18 @ 20:32:24
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0