mitt mål just nu...

.. är att tävla lokalt, längtar som fan till det, dock vet jag inte om jag kommer gö det på Janni eller Joseph ..
sen om jag får en ponny/foderponny så kommer det och hända, helt klart !
aja, tänker träna, satsa och ge allt för att komma någon stans, that's it .

  • jag ska bli mer lugnare när jag hoppar Joseph
  • få en bättre sits i hoppningen OCH dressyren
  • jag ska alltid ha kul vad jag än gör, går inte å va sur när man rider. jag lovar !!

och OM vi ska tävla på hamre så allt gå perfekt , har redan planerat ALLT jag ska tänka på .

  1. gå banan och tänka på den tills jag VET att jag kan den dirket inne på banan .
  2. få ett bra tempo över alla hinder , hela banan ska gå i samma takt .
  3. stilla skänklar, bra händer, bra sits över hindret .

säkert något mer, men igentligen kan jag banan efter 2 ggn jag kollar och har gått den men ibland blire att allt bara försvinner, dock är det en liten pay and jump, men lika bra att man försöker göra det så bra som möjligt , spelar ingen roll vilken nivå det är på ..

vi kommer iaf ÄGA på banan, ponnyn är KUNG !



/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0