''nh'' träning

kom lite sent till stallet så jonna var ute och red Joseph med Indy och Lina o allt var gjort så jag kollade fodringarna och jag har den 25 feb ;o
haha kul och veta ??
iaf, kommer nt in på blogg.se's nya grej men kom t deras gammla så nu kan jag blogga !

iaf vi gick ner t paddocken med dom idag o Janni var busig men jätte snäll och lydig ..
hon blev lite rädd för nått vid hagarna så hon slängde sig men jag höll kvar, sen så tränade jag att hon skulle gå efter mig med lång grimskaft och stanna när jag stannar och hon var super duktig !
tog bort grimskaftet sen o det gick lika bra, hon tog ibland galoppsprång men viftar med huvudet .
sommras <3
/matilda

Kommentarer
Postat av: bella

vad gör du idag då? :)

2012-01-28 @ 13:49:02
URL: http://tteamhrs.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vi kunna göra länkbyte med varandra? :)

2012-01-28 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0