ny outfit

gud är besatt av att hitta nya outfits ..
men i hoppning så finns det typ bah en piké och ett schabrak att matcha, sen ett par svarta ridbyxor typ .
i dressyr är det piké , schabrak och lindor så vet inte vad jag vill ha mig nya outfit i ..

men håller på att fixa ngn av dessa .


är inte säker på vilka byxor och stövlar jag vill ha, kommmer väll som en slump senare ..
kanske båda?

och denna gillar jag också ..


dock är tröjan redigerad i picnik(?) men det var som ett exempel , tänkte mig ta en tröja och klistra fast lappar på, men stövlarna får bli minna sen stigbylarna på bilden vill jag nog inte ha utan ska kolla på andra eller färga ;)

/matilda

Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

sv: tackar så mycket, sånt är kul att höra :)

2012-01-12 @ 11:52:30
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0