skolan, vila ..

gud vaknade kl 7 av en mardröm .. usch .. det var i stallet också ..
men som sagt en dröm , kan nog aldrig bli verklig och hoppas vverkligen INTE de . no way !
aja, nyss haft idrott , syrran hämtade mig där och nu ligger jag i sängen ..
har huvudvärk och blir inge stallet, som sagt är allt fixat .
ska ut imorgon efter skolan, måste fixa min nya väst också ;)
haha, tretorn kvar och jag är NÖJD !
nääästaan , en iphone och systemkamera sen kan jag fixa resten ..
haha, mycket man vill ha .. men lite man får !
men mina föräldrar är bäst ändå, tack för allt världens bästaste <3


väldigt vacker bild ..... ;)

/matilda

Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Hejj!



Kommentera gärna massa frågor i min frågestund som pågår nu! den persom som ställt mest frågor får en länk! så fråga massa frågor nu! :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0