Skolan

Precis kommit hem från skolan :)
Rätt chill dag , men kul hade jag iallafall .. går inte att ha tråkigt när man har världens roligaste kompisar :')
Idag ska jag åka ut till stallet med Matilda , fortfarande hårt i backen så vi får förmodligen skritta ut längs med gräslängan som tar ungefär 45 minuter :)
Hoppas Matilda ringer mig snart , längtar efter henne efter en dag utan henne !
Vänskapen som aldrig bryts <3
Ha det riktigt bra nu läsarna , kram på er !
Så hörs vi senare :)

/ Jonna




Ovisad bild från i sommras på världens finaste sto .. <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

Hej! Haft en bra onsdag? Det hoppas jag iaf!

Täntke köra en sånn hära "this or that" på bloggen så ge mig gärna några sånna! :D

KRAM

Cornelia

2012-01-11 @ 18:26:37
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

sv: Tack så mkt! :D

2012-01-11 @ 19:34:24
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0