Sooova

Idag får hästarna stå , jag är trött och har ingen skjuts till stallet . 
Men åker upp med pappa senare i eftermiddag och tar in dom .
Mamma har redan gjort allt på morgonen idag , så jag slipper göra iordning maten , mocka , göra vatten osv .
Men jag ska borsta dom busiga sakerna , och pyssla om Jannis sår på bakbenet .
Jag hoppas ni andra har en bra dag , för det ska jag med lite plugg och sånt ! Tjiihoo , eller inte . 
Men det är livet , lite jobbigt måste man ju ha det . Det är ju ingen dans på rosor precis .
Ska höra lite med Matilda också , om hon har lust att åka in till ridhuset på fredag :)
Isånafall tar ajg det passet på Joseph , så får hon rida på Janni .
Gör inlägg lite senare , kanske kommer upp något tidsinställt också .
Nu ska jag ha det bra , kram på er !
Haha , Janni lyckas alltid !


/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0