syrran har ''flyttat''

efter stallet blev det någon minuters vila i soffan.. har fortfarande världens träningsvärk .
iaf, min syster har ''flyttat'' t sin kille, hon bor kanske 10 min från oss, alltså om man går ;)
inte så lång vilket är skönt eftersom min mammaopappa delar bil med henne och te.x idag fick jag och mamma gå dit för att kunna komma ut t stallet !
aja, så min andra syster johanna tog henne rum, jag har kvar mitt och johannas förra rum är ett gästrum .
men fick lite grejer t mitt rum iaf, nicenice ..
haha, lite tråkigt och inte ha henne hemma men gästrummet är för henne också (typ på hennes rum) !
imorgon skola, stallet, läxa och chilla :)

gammal bild, men hade lust och lägga upp (a)

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0