varför uppdateringen är så låg

ingen av oss är på blogghumör så får se hur vi gör , tänkte göra antagligen en extra blogg som jag själv kan blogga på med känns ändå onödigt , får se hur vi gör i fortsättningen ..
iaf, var t stallet idag , mockade, tog in båda medans dom åt tog jag av täckena och fixade allt från igår .

  • tog tillbaka täckena som dom hade under natten .
  • ställde tillbaka tavlan där det stog t benke (stallägaren) om täckena

Joseph blir väldigt lätt svettig och janni med fast inte lika mkt som joseph så får dom ha täcken inne under natten .
men ni får verkligen komma med förslag på vad vi ska skriva .

detta är en anledning t att vi inte bloggar, vill ni verkligen ha massa hiss och diss och sånt ?
vi ni ha lite mer ''seriösa'' inlägg, vet inte direkt med lite åsiktinlägg och så .
ska försöka och låna min systers kamera så vi får bilder, tror jag hämtar den imorgon men ska snacka med henne .


bildbrist som sagt.

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0