5 saker ni inte visste om mig

1. jag hatar när jag sitter och äter med någon som tuggar hon/han och andas sjukt högt, samma sak när hon/han låter när hon/han tuggar .

2. jag är oftast inte rädd om något händer , men ibland kan jag vara skit rädd .

3. jag är AS taggad inför sommaren, har skrivit upp allt vi ska göra och ställen vi MÅSTE åka till (jag och jonna) .

4. jag ska pierca naveln efter sommaren !

5. jag har 3 facebooks men använder bara 1 , fast har tagit bort 1 men kan forfarande komma in på den men inte söka på den .


den längst upp använder jag bara .

/matilda

Kommentarer
Postat av: Sara

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-22 @ 12:13:23
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0