f*ck it . (dagens ridpass)

vi fixade hästarna och gick ner till Paddocken för att hoppa .
mamma syrran och Sosso va med ner och kollade på, när jag skulle börja trava var han seg och ville inte ''trampa ner'' utan gick på tårna .

sen efter ett tag kände jag att han haltade och Sosso såg de ..
det var väldigt jobbigt att sitta på honom den stunden men försökte att bara skritta runt och inte tänka på något .

iaf så fick jag hoppa Janni efter Jonna , hoppade upp till 90 cm sen så skritta jag av henne och gick tillbaka till stallet .
FAN att han skulle bli halt ''igen'' . FAN !

kommer iaf video på båda vi 2 med Janni imorgon .


vi var på Erikslund idag också, köpte bara en parfym med vanilj lukt , mums !


/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0