Firefox vs Safari

eftersom jag har en Mac så har jag såklart Safari som internet .
men nu har jag valt och använda Firefox istället och hört att det funkar med styckeindelningar .
hoppas verkligen att det funkar då jag själv tycker det är super jobbigt och läsa långa texter UTAN styckeindelningar .

aja, just nu sitter vi på Jonna rum och lyssnar på musik, hon har nu sagt till mig att hon ska fixa videon med bilderna imorgon .
hoppas det är okej för er , jag ska snart få min dröm kamera och jag LOVAR att jag är snabb och lägga upp bilder .

anyway, ska göra lite tidsinlägg tills imorgon , vi ska först hoppträna sedan iväg till erikslund !

update ( styckenindelningarna FUNKAR, freaking love Firefox right now)

av någon anledning så får ni en bild på mig .

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0