Pay and jump i söndags

Vi var ju på Pay and jump i går.
Det gick super !
När jag hoppade fram några språng fick jag börja med att verkligen galopper fram henne , hon var så seg i sömnig och hade liksom inte vaknat .
Gick jättebra , hoppade några språng och sådär .
Sen när vi kom in på banan gick jag in med en annan tjej , hon startade före mig , när hon var klar så startade jag.

Det gick verkligen super , Janni var med på allt och galopperade på ordentligt som hon skulle !
Kom liiiite i botten på ett hinder , men smackade lite så hoppade hon . Resten gick asbra och vi kom rätt på varenda hinder efter det !

Jag är såååå nöjd över henne , BÄST!

Felfri runda Alltså :)

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0