sjuk

igår hade jag hosta och började få ont i halsen påväg hem från Jonna så köpte halstabletter .
så när jag vaknade hade jag fortfarande hosta men halsen var värre än igår ..
var blek och var lite snurrig, gick till skolan ändå men drog hem efter första lektionen för jag mådde piss .
så när jag kom hem satt jag mig i soffan med mamma o så att clara och evve (klassen) tyckte jag var varm och blek .
och vi kollade tempen och jag hade feber, så sov 1-2 timmar sen skulle mamma åkte till stallet för hovis skulle komma så stannade hemma ..
helt ärligt är jag ganska rädd å vara ensam hemma ibland för mitt ''hus'' är ganska scary men ändå inte.
fast somnade och vaknade att pappa var hemma och höll på i köket med en kniv så var tvungen och kolla om det verkligen var han (a)
haha ..
hoppas ni kunde läsa även om jag inte har styckenindelningar , funkar inte på Safari .

idag vare också hela 25 grader på balkongen , BAM på den !

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0