Svar :

Ellinore om Julafton i stallet:
Vi får vara i stallet på julafton :D

Vi har typ "julaftonsridning" så man får anmäla sig på sin favorithäst och rida lite i ridhuset, bara för att hästarna inte ska stå i spiltan hela dagen! Jag var med en gång men det var inte så jättekul, det blev bara stressigt när man skulle hem sen haha :)
Jaha :D
Okej , när jag gick på ridskola gick jag på Myrby . Och där fick man typ också anmäla sig till att rida ut på julaftonsmorgonen , men det kostade och så kunde inte så många .
Speciellt inte jag , som har skilda föräldrar , för jag är hos en på morgonen och en på kvällen .

Ja , det kan bli lite stressigt , men det är ju underbart att iallafall få träffa dom ! :)

Tack för att du svarade ! :)
Länk till hennes blogg som hon delar med tre kompisar , jättefin blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0