ingen hoppträning imorgon

slutar ganska tidigt imorgon eftersom min so lärare e sjuk och vi har so i 60 min .
chill, drar hem sen till stallet , är med jonna hela helgen som vanligt då ;)
där vet ni lite om de .. haha .
men vi brukar ha hoppträningar på fredagar men imorgon jobbar våra föräldrar opassande tider och vi vill åka när det är ljust ute .
känns säkrast iaf när man har Janni i transporten ...
men vi får se vad vi ska göra men tror vi bara rider ut eftersom vi red i paddocken idag  + båda var duktiga så dom förtjänar lite ledigt ..

har också ett problem , angående det som hände med min mobil som ni kan läsa om HÄR ! så behöver jag såklart köpa en ny , min första svar till mamma var en iphone men det ideén gick är skogen .
iaf, så kom med förslag på mobiler !
Rest in peace ...
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0